Heibba vaad...

Kuten fiksuimmille varmaan tuli jo mieleen, täällä on sairasteltu... Olen ollut perjantai-illasta asti petissä oikeastaan koko ajan, kamalan flussan kourissa. Maanantaina lääkäri totesi vaivani: poskiontelon tulehdus ja keuhkoputken tulehdus. 'Kuume' kulkee siinä 34,2 - 37,9 ; alilämpö on kyllä viheliäinen juttu! Että sillä lailla alkoi uusi vuosi täälläpäin. Ihan lääketokkurasssakin olen ollut tähän päivään asti, nyt uskaltauduin vähäksi aikaa pystyyn ja koneelle.


Petteri on onneksi hoitanut Armia, minusta ei kyllä olisi ollutkaan lenkkikaveriksi. Yhtenä päivänä yritin, piti luovuttaa kun pääsin pihan yli postilaatikolle asti ja olin oksentanut 10 metrin matkalla 4 kertaa... Tänään piti pyytää äitiä lenkittämään Armi päivällä, kun Petterillä on sen verran hankalat työvuorot. Ja sekin raukka alkaa jo niiskuttaa, sanoin kyllä sille ettei saa tulla kipeäksi ennen kuin minä tästä vähän parannun...

Arminkin on ollut jotenkin ihan vetämätön. Se vaan nukkuu mun kanssa peiton alla yöt ja päivät. Ja vähän jaksaa riehua Petterin kanssa illalla mutta ei paljoa. Armi on varmaan myötätuntokipeä... =)

Onneksi välillä jaksaa vähän riehuakin =)

Mä en nyt jaksa kyllä enempää, alkaa heikottaa ja hiottaa tää istuminen, palailen asiaan myöhemmin.

 

Ai niin, jotain hyvääkin, päätin jo joulun aikoihin että uutena vuotena olisi hyvä aika lopettaa tupakointi. Se teinkin, tai siis olen hyvällä alulla sillä tiellä. Täytyy varmaan kiittää kipua ettei ole tehnyt mieli pihalle. Lääkäri tosin totesi että saatan olla kipeä juuri siksikin, tai siis että lakolla saattaa olla olla osuutta sairastumiseen. No ihan sama mitenpäin, yritys on ainakin alulla ja tällä hetkellä on ihan voittaja-olo ainakin sen asian suhteen! Silmänisku