Voi apua!

Mä olen tapani mukaan taas vitkutellut liian kauan... Pitäisi anoa sitä kennelnimeä... Olin yhteydessä pihakoira-yhdistyksen jalostustoimikuntaan ja sieltä tuli viestiä että hallituksella on kokous sunnuntaina 25.1. Että jos pikapikaa laittaa anomuksen menemään niin ehtisi käsitellä siinä samaisessa kokouksessa...

Enkä mä ollenkaan ole vielä varma nimestä. Mulla on mielessä pyörinyt muutama nimi, joista varsinkin yhteen olen kovin jumiutunut. Mutta onko se sittenkään se oikea.... Haluaisin että nimi olisi (pihakoiraa) kuvaava ja sellainen reipas, raikas, nätti ja herttainen, mutta ei liian imelä...

Siis rakkaat blogin lukijat, antakaa vinkkejä ja ehdotuksia pliis! Ihan oikeasti otan mielelläni ehdotuksia vastaan, jos jollekin vaan tulee jotain mieleen, ja jos on valmis luopumaan omasta hyvästä ideasta...

Tää taitaa kyllä olla aika noloa...